gedragskenmerken | herkenning | begeleiding van school | |
Profiel I – De succesvolle leerling |
|
|
|
Profiel II – De uitdagende leerling |
|
|
|
Profiel III – De onderduikende leerling |
|
|
|
Profiel IV – De drop-out |
|
|
|
Profiel V – De leerling met leer- en/of gedragsproblemen |
|
|
|
Profiel VI – De zelfstandige leerling |
|
|
|
Overgenomen uit Betts, G.T. & Neihart, M. (1988). Profiles of the Gifted and Talented. Gifted Child Quarterly, 32(2), 248-253. © vertaling: CBO
De VersnellingsWenselijkheidsLijst – Centrum voor BegaafdheidsOnderzoek – Radboud Universiteit Nijmegen,
Drs. Lianne Hoogeveen
Dr. Janet van Hell
Prof. Dr. Ludo Verhoeven
Centrum voor BegaafdheidsOnderzoek – Radboud Universiteit Nijmegen,
Drs. Lianne Hoogeveen
Dr. Janet van Hell
Prof. Dr. Ludo Verhoeven