Ben jij blogger, influencer of heb je een ander platform waarop je publiceert over psychologie, inzichten, gedrag, emoties of onderwerpen die goed passen bij Psychologie Magazine? Dan is ons affiliate programma misschien iets voor jou! Daarmee kun je voor elke verkoop die plaatsvindt via jouw website een vergoeding krijgen. Zo maken meer mensen kennis met ons mooie merk en heb jij ook voordeel daarvan.
Zo werkt het affiliate programma
Als je een website hebt en je wilt een banner of link voor onze website in jouw content plaatsen, dan kun je je aanmelden via Tradetracker.com. Tradetracker.com is een soort tussenpartij, een platform waarop je van diverse adverteerders materialen kunt downloaden en automatisch vergoedingen kunt krijgen voor jouw inspanningen. Zij zorgen dat er goed gemeten wordt, waardoor we aan beide kanten zien wat er daadwerkelijk via jouw website wordt verkocht.
- ✔ Je meldt je aan als Publisher via Tradetracker.com
- ✔ Je zoekt op programma op en meld je aan
- ✔ Wij keuren jou als publisher goed (of af, dat kan gebeuren als we je niet bij ons merk of doelgroep vinden passen)
- ✔ Je krijgt beschikking over banners en links
- ✔ Je plaatst deze op jouw website
- ✔ Jouw bezoekers klikken op de banner of link
- ✔ Tradetracker meet dit
- ✔ De bezoeker koopt iets bij ons op de website (abonnement, training of product in de webshop)
- ✔ Tradetracker meet dit ook
- ✔ Wij controleren dit (annuleringen bijvoorbeeld) en keuren de transactie goed (of af)
- ✔ Jij krijgt een percentage over het verkoopbedrag betaald door Tradetracker
Voordelen affiliate programma
Behalve dat je als echte ambassadeur natuurlijk graag over ons schrijft, krijg je ook deze voordelen als publisher:
- ✔ Snelle goedkeuring zodat je snel aan de slag kunt
- ✔ Hoge vergoedingen (tot 10,5% op abonnementen, 8,4% op trainingen en 7% op webshopaankopen)
- ✔ We maken ook graag banners op maat voor je (dien hiervoor een ticket in via Tradetracker)
- ✔ Lange cookietijd (100 dagen) zodat jouw website langer meetelt als bron voor een transactie
- ✔ Lineair attributiemodel (vergoeding wordt evenredig toegekend aan alle touchpoints)
- ✔ Ook ander maatwerk mogelijk als je een goed idee hebt voor een campagne.